Περί επενδύσεων…

Νέα κόντρα στον ορίζοντα για ένα τμήμα του εγκεκριμένου και μέχρις εξαντλήσεως πολυσυζητημένου master plan της ΟΛΠ-COSCO. Αυτή τη φορά για περιβαλλοντικούς κυρίως όρους τους οποίους θα επικαλεστεί, σύμφωνα με πληροφορίες, η Δημοτική αρχή του Κερατσινίου-Δραπετσώνας με αίτηση ακύρωσης στο ΣτΕ. Πρόκειται για τη νέα αποθήκη στην περιοχή πρώην ΟΔΔΥ, το πενταώροφο κτήριο στάθμευσης αυτοκινήτων στον προβλήτα Ηρακλέους, καθώς και το έργο υπόγειας οδικής σύνδεσης σταθμού διακίνησης με πρώην χώρο ΟΔΔΥ. Κύριο επιχείρημα που θα συνοδεύσει την αίτηση είναι ότι «δεν έχει διασφαλιστεί με μελέτη, δεν εξετάστηκε ούτε εκτιμήθηκε η συνολική επίδραση των σχεδιαζόμενων έργων στο φυσικό περιβάλλον και οι συνέπειές τους. Και ειδικά δεν λαμβάνεται υπόψη ούτε η σημερινή ικανότητα της πόλης του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας και τα δεδομένα κορεσμού της». Ανεξαρτήτως της τροπής που θα λάβει το εν λόγω θέμα η χρονική συγκυρία εκδήλωσης των ζητημάτων που ανέκυψαν με τα της κατασκευής του νέου cruise terminal, της επικείμενης προσφυγής της Δημοτικής αρχής του Κερατσινίου-Δραπετσώνας με την δρομολόγηση από το ΤΑΙΠΕΔ των διαγωνισμών για στρατηγικής σημασίας λιμάνια και της πρόσκλησης του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη για επενδύσεις δημιουργεί εύλογα ερωτήματα πως και από ποιους  υλοποιείται και προς ποία κατεύθυνση η πολιτική προσέλκυσης επενδύσεων. Όταν μάλιστα στη νέα περίπτωση  πρόκειται για αδειοδοτημενα υποχρεωτικά έργα σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης που είναι νόμος του κράτους !!!