Στόχος τα super post-panamax για την Rijeka

Κομβικό ρόλο στην Αδριατική φιλοδοξεί να διαδραματίσει το Κροατικό λιμάνι της  Rijeka καθώς η ICTSI σχεδιάζει να αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις παραβολή πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων . Η εγκατάσταση γερανογεφυρών super  post-panamax , η βελτίωση των βυθισμάτων στα 16,5 μέτρα αλλά και η προμήθεια νέων RTG’s  εκτιμάται ότι θα οδηγήσουν σε αύξηση του δυναμικού κατ έτος σε 600,000 teu ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στη σιδηροδρομική κάλυψη  σε 360.000 teu . Να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της αναβάθμισης των υποδομών της σιδηροδρομικής κάλυψης θα λειτουργήσουν ως τα τέλη του τρέχοντος έτους δύο γερανογέφυρες κινούμενες επί σιδηροτροχιών οι οποίες και θα εξυπηρετούν τέσσερεις συνολικά σιδηροδρομικές γραμμές. Το λιμάνι στοχεύει στην αύξηση των σιδηροδρομικώς διακινούμενων φορτίων- εμπορευματοκιβωτίων μέσω διασυνοριακών συνεργασιών με Ουγγαρία, Σερβία ,Βοσνία – Ερζεγοβίνη και φυσικά την Κροατία για το Ζάγκρεμπ.  Το Κροατικό λιμάνι για τους επαΐοντες σε θέματα συνδυασμένων μεταφορών μπορεί να διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο στα Βαλκάνια καθώς η σιδηροδρομική σύνδεση με την Ουγγαρία και Ρουμανία στα ανατολικά Βαλκάνια δημιουργεί ένα σιδηροδρομικό διάδρομο υψίστης σημασίας για το διεθνές εμπόριο καθώς είναι εφικτή η «αναγκαστική» κάθοδος φορτίων από την Μ. Θάλασσα στη Βουλγαρία και την Ελλάδα καθώς και η παράκαμψη του Αιγαίου.