Τρεις είναι οι βασικοί λόγοι που αποτελούν προϋπόθεση επιτυχίας για το 3ο Αuto Festival που θα διεξαχθεί για πρώτη φορά δύο συνεχόμενα σαββατοκύριακα (16-18 και 23-25 Μαρτίου) στο περίπτερο 13 της ΔΕΘ.
Ο πρώτος λόγος είναι ότι η Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη test market αγορά για κάθε εισερχόμενο brand, ο δεύτερος ότι αποτελεί εμπορική θύρα του πετρελαίου και του αερίου της Ν. Ευρώπης και ο τρίτος ότι ξεκίνησαν πολλές επιχειρήσεις της Β. Ελλάδας να επενδύουν το τελευταίο διάστημα στο χώρο της αυτοκίνησης, αναβαθμίζοντας τις υποδομές τους.
Το αυτοκίνητο είναι αγαπημένο μέσο για τους Έλληνες. Φέτος έχουμε περισσότερες συμμετοχές από πέρσι, ενώ η καινοτομία εστιάζεται στο γεγονός ότι για πρώτη φορά μία έκθεση ανοίγει δύο συνεχόμενα σαββατοκύριακα. Και αυτό γιατί οι στατιστικές έδειξαν ότι η προσέλευση τα σαββατοκύριακα είναι μεγαλύτερη, καθώς υπάρχει περισσότερος διαθέσιμος χρόνος?, τόνισε μεταξύ άλλων στην συνέντευξη Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, Κυριάκος Ποζρικίδης.
Φέτος, στο 3ο Auto Festival θα πάρουν μέρος 20 εταιρείες από τις 18 που πήραν μέρος πέρσι. ?Η αύξηση των εταιρειών μας ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό. Σε ένα εκθεσιακό χώρο 5500τ.μ οι εκθέτες θα δείξουν στο κοινό όλα τα νέα μοντέλα τους. Είναι σίγουρο ότι θα στεφθεί με απόλυτη επιτυχία?, τόνισε ένας εκ των διοργανωτών, Αρης Στιβακτάρης.
Από την άλλη ο αναπληρωτής Γεν. Διευθυντής, Αλέξης Τσαξιρλής τόνισε πως: ?είναι ένας θεσμός που ενδιαφέρει όχι μόνο τη Θεσσαλονίκη, αλλά και όλη την Μακεδονία. Ειδικά τώρα που καλυτερεύουν οι συνθήκες πώλησης καινούριων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Να σημειώσουμε ότι στην έκθεση θα υπάρξουν τρεις πανελλαδικές πρεμιέρες νέων μοντέλων. Πρόκειται για το Citroen C4 Cactus, το Volvo XC40 και του Dacia Duster, ενώ θα δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες για test drive. Επίσης, θα υπάρξουν και εξωτικά» αυτοκίνητα των 350 ίππων, όπως το Honda Civic Type R και το Focus RS.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ