Σιδηροδρομική «παρουσία» από την Maersk

Ένα σιδηροδρομικό σέρβις που ανακοίνωσε η Maersk μεταξύ Ασίας- Ευρώπης έρχεται να φέρει τα «πάνω κάτω» στο πεδίο των συνδυασμένων μεταφορών και των logistics. Ο Δανέζικων συμφερόντων κολοσσός και μέλος της 2Μ (συμμαχίας) που  ως γνωστόν έχει εισέλθει δυναμικά στον τομέα των logistics παρουσίασε ένα σιδηροδρομικό σέρβις που «υπόσχεται» να αλλάξει τα δεδομένα αλλά και να «απειλήσει την πρωτοκαθεδρία» των Κινεζικών σιδηροδρομικών συρμών που μέχρι τώρα διασυνδέουν επιτυχώς Κινεζικά λιμάνια με λιμάνια της Β. Ευρώπης. Το ενδιαφέρον στην υπόθεση είναι ότι η Maersk επέλεξε ένα συνδυαστικό «πακέτο» εντάσσοντας στο πεδίο δράσης Ρωσικά λιμάνια αλλά και λιμάνια της Βαλτικής  όπου θα καταλήγουν οι σιδηροδρομικοί συρμοί από την Ασία  και την εν συνεχεία δια θαλάσσης διασπορά των εμπορευματοκιβωτίων με short sea διαδικασίες. Να σημειωθεί ότι με την επιλογή αυτή ο χρόνος διαμετακόμισης από το Μπουσάν προς το Γκντανσκ μειώθηκε στο μισό σε σχέση με «παραδοσιακές επιλογές».