Με το μέλι…

Με το μέλι τρως περισσότερο ψωμί από ότι με ξύδι… λένε οι Έλληνες αλλά αυτή τη φορά θα επιχειρήσουν να το κάνουν πράξη οι Κινέζοι. Εν προκειμένω του ΟΛΠ που δεν επέλεξαν την άμεση προσφυγή στη διαιτησία για τις αποφάσεις της ΕΣΑΛ που έκοψε σημαντικές επενδύσεις που προέβλεπε το master plan αλλά αυτή του διαλόγου.  Με το διπλωματικό «παρασκήνιο να έχει πάρει φωτιά» η ψύχραιμη αντιμετώπιση από Κινεζικής πλευράς αφ ενός παγιώνει την άποψη ότι η COSCO δεν κινείται «εν θερμώ» και αφ ετέρου «δικαιολογεί» και την υποψία που έχουν κύκλοι των χρηστών ότι ο ΟΛΠ- COSCO αφήνει την ΕΣΑΛ και το ΥΝΝΠ να συνειδητοποιήσουν εγκαίρως τα «αδικαιολόγητο» της περικοπής έργων στο car terminal αλλά και στον χώρο των logistics παρέχοντας τους διέξοδο δια του σε δεύτερο βαθμό διαλόγου.  Το TheDockRat είχε  στις 29 Οκτωβρίου 2018 σχολιάσει πολύ προ της συνεδρίασης της ΕΣΑΛ το αποτέλεσμα στο οποίο κατέληξε εστιάζοντας στο θέμα του mall και των mall που απέτυχαν να γίνουν εντός και στην είσοδο της πόλης του Πειραιά μέσα στην εικοσαετία που διέρρευσε καθώς προσέκρουσαν σε μία « συντεχνιακή λογική» , ότι δεν χρειάζονται στην πόλη τέτοιες επενδύσεις… , που μάλιστα έγινε και αντικείμενο της προεκλογικής περιόδου για την ανάδειξη της νέας Δημοτικής Αρχής του Πειραιά από δύο παρατάξεις οι οποίες σε άλλα ζητήματα της πόλης έχουν έως και εκ διαμέτρου αντίθετες θέσεις…

Όσον αφορά στα περί κυκλοφοριακού και περιβαλλοντικών μελετών θέματα οι ενστάσεις είναι έως και αστείες καθώς ο Πειραιάς, και μάλιστα σε εποχή υπό κρατικό έλεγχο κατόρθωσε να ενταχθεί στα λιμάνια με περιβαλλοντικά θετικό πρόσημο την ίδια ώρα που οι τελευταίες διοικήσεις του, προς της έλευσης των Κινέζων στον Πειραιά ζητούσαν μετ επιτάσεως τη σύνταξη με την βοήθεια των συναρμόδιων υπουργείων και φορέων κυκλοφοριακών μελετών. Οι οποίες ουδέποτε, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το TheDockRat, έγιναν πλην κάποιων συσκέψεων προ των θερινών περιόδων για τη ρύθμιση της τουριστική κίνησης στους περιβάλλοντες τον ΟΛΠ δρόμους τα μέτρα των οποίων και αποτύγχαναν για λόγους που ανάγουν σε αυτό καθ αυτό το κυκλοφοριακό του Πειραιά.

TheDockRat