Μπορεί στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο τα τύμπανα πολέμου που κτυπά η Τουρκία να προβληματίζει τους tour operators , μπορεί η Κίνα να έχει τραβήξει το ενδιαφέρον όπως και οι «κρουαζιέρες αδρεναλίνης» αλλά η Ευρώπη είναι «αξία διαχρονική και αδιαμφισβήτητη». Σε αυτό φαίνεται πως συμφώνησαν οι ηγεσίες των Carnival Corporation, Royal Caribbean Cruises και Norwegian Cruise Line Holdings καθώς καταγράφεται ισχυρό ενδιαφέρον για κρουαζιέρες στη Μεσόγειο αλλά και την Β. Ευρώπη με την αγορά της Βόρειας Αμερικής να δίνει τον τόνο εν αντιθέσει με τις προηγούμενες χρονιές.
Το αξιοσημείωτο είναι ότι πολλές εταιρίες σχεδιάζουν να φέρουν νεότευκτες μονάδες τους στη Μεσόγειο όπου το ενδιαφέρον του κοινού έχει αυξηθεί με ότι αυτό συνεπάγεται.
Πέραν της αγοράς της Β. Αμερικής το «στοίχημα» για τον τομέα είναι η διείσδυση στις αγορές της Ασίας για την ανάπτυξη ροών επιβατών που θα δοκιμάσουν τις ευρωπαϊκές κρουαζιέρες.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι στις αρχές Φεβρουαρίου εστιασμένη στην Ευρωπαϊκή κρουαζιέρα ήταν η ομιλία του ceo της Celestyal Cruises και προέδρου της CLIA Europe κ. Κ. Αναστασιάδη στο πλαίσιο εκδήλωσης που έγινε στο Λονδίνο παρουσία των επικεφαλής στελεχών μεγάλων εταιριών του τομέα της κρουαζιέρας. Ο κ. Αναστασιάδης υπενθύμισε στοιχεία του World Travel & Tourism Council που εμφανίζουν τη συμβολή του τουρισμού στο παγκόσμιο GDP (ΑΕΠ) με 1,3 δις ανθρώπους να κάνουν διακοπές ετησίως για να τονίσει ότι από αυτούς 27,2 εκατομμύρια επέλεξαν την κρουαζιέρα για να υπογραμμίσει στη συνέχεια ότι «υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος» για τον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού.