Η ανταγωνιστική προσαρμοστικότητα της ναυτεργασίας «φέρνει» πλοία στα νηολόγια

Η αναγκαιότητα προσαρμογής του ναυτεργατικού δυναμικού της χώρας με τις αρχές της ανταγωνιστικότητας της διεθνούς ναυτεργασίας θα καταστήσει ευθέως ανταγωνιστικό στο διεθνή ναυτιλιακό στίβο το εθνικό νηολόγιο. Νωρίτερα σήμερα  κατά την διάρκεια εκδήλωσης του ΝΕΕ ο πρόεδρος της ΕΕΕ κ. Θ. Βενιάμης αναφέρθηκε έμμεσα πλην σαφώς στο μείγμα εκείνο που θα καταστήσει το ελληνικό ναυτεργατικό δυναμικό περιζήτητο στην αγορά εργασίας αλλά και ικανό να «φέρει» στην ελληνική σημαία πλοία από άλλα νηολόγια. Ο κ. Βενιάμης καυτηρίασε «συνδικαλιστικές αγκυλώσεις» που «αρνούνται» να δεχτούν την νέα πραγματικότητα στο διεθνές περιβάλλον της ναυτεργασίας  καθιστώντας σαφές ότι δεν αρκεί το υψηλό επίπεδο κατάρτισης που αναγνώρισε στο ναυτεργατικό δυναμικό της χώρας.  Απευθυνόμενος σε ένα κοινό που διαθέτει αντίληψη του διεθνούς ναυτιλιακού γίγνεσθαι ουσιαστικά ο κ. Βενιάμης παρέπεμψε  σε μία σειρά παραμέτρους  που προσδιορίζουν την ανταγωνιστικότητα του πλοίου και που δεν είναι άλλες από τις ανελαστικές δαπάνες χρήσης καθιστώντας σαφές  στο μείγμα εκείνο που θα καταστήσει το ελληνικό ναυτεργατικό δυναμικό περιζήτητο αλλά και ευθέως ανταγωνιστικό προς το ναυτεργατικό δυναμικό άλλων χωρών που τώρα καλύπτει ένα σημαντικό αριθμό θέσεων εργασίας στον ελληνόκτητο στόλο και όχι μόνο. Είναι προφανές ότι η εξίσωση των παραμέτρων που προσδιορίζουν την ανταγωνιστικότητα στις ανελαστικές και όχι μόνο δαπάνες ενός πλοίου ενδεχομένως στερούν και τα όποια επιχειρήματα για την θελκτικότητα άλλων σημαιών έναντι της ελληνικής η οποία παραμένει στη «λευκή» πλευρά των λιστών των MOU.

TheDockRat