Είναι χωρίς ταίρι, το… γιορτάζουν ψωνίζοντας και το γνωρίζει… η Alibaba

Είναι χωρίς ταίρι και το… γιορτάζουν ψωνίζοντας στις 11 Νοεμβρίου ( Singles’ Day) ημέρα την οποία και καθιέρωσε για το απόλυτο online shopping festival ο διαδικτυακός γίγαντας  Alibaba. Για την εξυπηρέτηση των αναγκών το logistics τμήμα Cainiao του Alibaba Group ναύλωσε 1000 εμπορευματοκιβώτια τα οποία και θα καλύψουν συνολικά τον όγκο των εμπορευμάτων που προορίζονται για  το Singles’ Day. Ωστόσο τα εμπορεύματα θα διανεμηθούν με περισσότερες από 51 πτήσεις μέσω των δικτύων logistics και προορίζονται για τη Δυτική Ευρώπη, τη Ρωσία και τη Νοτιοανατολική Ασία,  ενώ ένας εξαιρετικά μεγάλος αριθμός πακέτων αναμένεται να ταξιδέψει  σε ολόκληρη την Κίνα. Όσο για το τζίρο που έκανε πέρυσι η Alibaba ήταν στα 25,4 δις ευρώ καθώς όλο και περισσότεροι νέοι επιλέγουν να ψωνίσουν μέσα από διαδικτυακές πλατφόρμες και ψηφιακά καταστήματα με το προϊόν ου έχουν επιλέξει από όποια αγορά του κόσμου να φτάνει στην… πόρτα τους.